les pipelettes au jardin Index du Forum

les pipelettes au jardin

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

harde-inspanning marathons

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu

Féminin

MessagePosté le: Mer 16 Nov - 09:13 (2016)    Sujet du message: harde-inspanning marathons Répondre en citant

Hier is wat ik denk dat er Nike Air Max Zero Femme gebeurd is. Ik begon te rennen minimalistische in 2009. Zoals het geval is voor de meeste mensen, verhuizen naar lage drop schoenen, in het bijzonder nul drop, niet-kussens schoenen, resulteerde in een heleboel eerste kalf pijn voor mij. Ik had zere kalveren voor een lange tijd, en ik heb nooit iets om voor hen te zorgen. Geen stretching, geen schuim rollen, niets. Ik denk dat als ik meer en meer mijlen in platte schoenen geaccumuleerde mijn kuiten kreeg steeds strakker en strakker. Daarna liep ik een zware marathon training cyclus eind 2010, met twee harde-inspanning marathons in eind 2010. Ik denk dat de progressieve mishandeling van mijn kuiten voor meer dan een jaar gecombineerd met die races (en de daaraan voorafgaande intensieve training) kan hebben geleid tot de pijn in mijn voeten. Ik bleef er niets om te zorgen voor Nike Air Max Tavas Dame mijn benen te nemen tot en met 2011 (kort om in platte schoenen de hele dag aan mijn kalveren uit het verkorten van houden) doen, en mijn kilometers aanzienlijk verminderd, zodat er minder positieve stimulans voor reparatie. De pijn bleef.

Zoals ik in 2012 verhuisde begon ik aan het doen intensieve versterking en flexibiliteit op mijn voeten en benen in Taekwondo, dan naar die toegevoegd door het zien van mijn chiropractor en na zijn behandelplan. Het kalf schuim rollen wonderen, en voortdurende flexibiliteit werk hielp ook. Zoals mijn kuiten losser, trok ze minder op mijn hielbeen aan elke kant en verlicht een aantal van de druk op de fascia plantaris hieronder (de weefsels zijn allemaal met elkaar verbonden). Mijn kuiten lijken niet langer pijnlijke te krijgen toen ik nul daling draaien nu, dus dat is een extra bonus. Dan,Nike Air Odyssey Donna als ik mijn kilometers steeg hield ik een goede positieve reparatie stimulans te gaan en hield het bloed goed stroomt naar de beschadigde gebieden van mijn voeten. Reparatie heeft plaatsgevonden, en de pijn ging weg.
Publicité

MessagePosté le: Mer 16 Nov - 09:13 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation