les pipelettes au jardin Index du Forum

les pipelettes au jardin

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

miles til at pumpe popmusik

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lasky1994

Féminin Verseau (20jan-19fev) 兔 Lapin

MessagePosté le: Mer 6 Déc - 07:17 (2017)    Sujet du message: miles til at pumpe popmusik Répondre en citant

Og det er det - hvert trin i den m?de, du vurderer din vurdering af, hvad der er vildt. Det bliver en hurtigt voksende bes?ttelse. Hvad der syntes som en hardcore begivenhed reserveret udelukkende for korrekt udholdenhed loons Nike Air Pegasus 83 Womens bliver snart lige inden for r?kkevidde. Seks ?r efter GER er den eneste begivenhed, jeg stadig anser for at v?re bonkers uden tro, Marathon des Sables. Adidas Eqt Support Womens Og det er kun fordi alle ved, at skotterne smelter i ?rkenen.

Min personlige teori for fremkomsten af ??ekstreme sportsgrene er, at livet er blevet sterilt. Chancerne for virkelig at f? et adrenalinhaste i det daglige liv er minimal, s? folk s?ger ud p? m?der at genoptage sig med livet. Efter at have afsluttet to Ironman-begivenheder, kan jeg vidne om, at f?lelsen af ??at feje ned i m?lruten efter 140,6 miles til at pumpe popmusik, blinkende lys og en jublende skare er den ultimative buzz. Men at afslutte et maraton, i en tom parkeringsplads, Adidas Ultra Boost Mujer i m?rket, i h?ldningsregn, er det nemt at svare til en overv?ldende indre f?lelse af pr?station.

Den anden personlige gl?de, jeg f?r fra tr?ning Nike Air Max Presto Donna til begivenheder, er den stille tid. Selvom det moderne liv er humdrum, er det st?jende, og selv en tre-mile l?be giver mig chancen for at rydde mit hoved, ind?nde kold frisk luft og f?le vinden p? min hud. Inden for 10 minutter fra starten af ??et l?b er mit hoved klart, jeg er rolig og jeg nulstilles.

Sidens fordel ved al denne uddannelse (og sandsynligvis ?rsagen til, at de fleste starter) er sundhed. Hvis du l?ber, cykler eller sv?mmer, taber du dig og f?ler dig mere afg?rende for det. Du er fitter, st?rkere og mere s?vnig. Du er egnet til livet - barnet klatrer p? dine skuldre, k?rslen for bussen, selv ved at klatre op ad trappen bliver det uendeligt mere h?ndterbart. Det er ogs? Asics Gel lyte 3 Femme et godt eksempel - min tre?rige har nu indsamlet efterbehandlerens medaljer p? Ironkids og Loch Ness Marathon og elsker at v?re udenfor, fordi det er Nike Air Max 2016 Damen hvad mumie og far g?r.

Stigningen i eftersp?rgslen kan ikke opfyldes. En ny begivenhed ser ud til at springe op hver dag. Ikke l?ngere begr?nset af en enkelt Ironman afstand du kan g?re dobbelt, tredobbelt eller endda (for de rigtige entusiaster) deca Ironman. Du kan k?re de 268 frostbitte, britiske-vinter miles af Spine Race. Du kan endda f? rive i det h?rde mudder. Uanset om det er T-shirt, tatovering eller bare den rene stolthed, er ekstremsporten her for at blive.
Publicité

MessagePosté le: Mer 6 Déc - 07:17 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation