les pipelettes au jardin Index du Forum

les pipelettes au jardin

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

schattige eigenzinnigheid

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu

Féminin

MessagePosté le: Mar 5 Déc - 08:51 (2017)    Sujet du message: schattige eigenzinnigheid Répondre en citant

Ik zou willen zeggen dat ik de wijsheid heb om je precies te vertellen welke schoenen je moet kopen voor je reis. Ik kan het niet. Schoenen zijn zo Nike Air Max Command Womens persoonlijk. Het is niet alleen stijl, het is de structuur van je voet en de manier waarop je loopt heeft een grote invloed op je keuzes. Neem wat ik zeg als een idee en onthoud dat ik behoorlijk eigenzinnig ben. Wat ik kan doen, is om je een aantal richtlijnen te geven voor het verfijnen van de opties op basis van jarenlange pesterijen over dit onderwerp.

Gidsen besteden een enorme hoeveelheid tijd aan hun voeten. Ik loop elke dag tussen de 5 en 10 mijl op de baan, maar dat is niet wat pijn doet aan mijn voeten. Het is het staan ??in musea en lopen op ongelijke oppervlakken die me doden. Het kopen van de juiste schoenen is zo belangrijk dat ik geen kosten zal sparen voor comfort. Elk voorjaar spendeer ik dagen en dagen aan het zoeken naar de juiste schoenen op het internet. Elk jaar is wat ik uiteindelijk krijg anders dan Adidas Superstar Damen voorgaande jaren.

Mijn backpackende dagen waren vrij eenvoudig. Ik heb Converse of wandelschoenen en Teva-sandalen meegenomen, waarvan ik dacht dat ze er gewoon in zaten met wollen sokken. Je moet mijn na?viteit vergeven, ik ben in de jaren 90 naar Seattle gegaan om te studeren. Weet je nog dat flanel in de mode was? Ja dat is het. Dat waren eigenlijk behoorlijk praktische keuzes, Tevas kunnen in water worden gedragen, vooral in funky hosteldouches of Spaanse tomatengevechten, en wandelschoenen zagen er toen goed uit, op elk terrein. Enige probleem was de geur. Oh, de geur die nooit zou verdwijnen, vooral de rotte tomatengeur. Google it: Funky Tevas, het is een ding.

De tijden zijn veranderd, maar ik ook. Ik heb zoveel tijd in Itali? doorgebracht dat mijn modesmaken net zo quasi-Italiaans zijn geworden als ik. Ik ben ook ouder Asics Gel lyte 3 Homme en kan niet wegkomen met de schattige eigenzinnigheid van dubieuze mode-keuzes. Praktisch, licht en op zijn minst vaag mooi, dat is mijn formule. Dus hier geef ik je mijn denkproces, en wat ik nu doe, in real time.

Traditionele reiswijsheid is twee paar, één wandelcomfortschoen, één sandaal. Ik deed dat al jaren. Maar ik heb gemerkt dat de reden dat ik pijn in mijn voeten en blaren krijg, niet is als ik slecht passende schoenen heb, het komt van overmatig gebruik. Ik ben verhuisd naar een filosofie van minimaal drie paren. Als je mijn vorige berichten hebt gelezen, weet je dat ik alles in mijn tas probeer te wegen. Deze strategie is het belangrijkst in schoenen, omdat ze een groot deel van het gewicht in je tas dragen en overal tussen de 5 en 1,5 lbs per schoen kunnen wegen. Ik probeer zo licht mogelijk te houden, als ik Nike Roshe Run Womens minder dan 8 oz per schoen kan houden, kan ik gemakkelijk drie paar, meer paar met nog lichtere schoenen doen. Dit is een spel dat ik zo serieus neem dat ik mijn keukenweegschaal mee naar het winkelcentrum neem en alles afvraag waar ik in ge?nteresseerd ben voordat ik het probeer. Internet is een geweldige bron voor schoenen, niet alleen omdat ik absurd grote voeten heb, maar ook omdat ze het gewicht van de schoenen op sommige sites vermelden. Je moet echter voorzichtig zijn, sommige gewichtsbeschrijvingen vermelden het per-schoengewicht, andere tonen het gewicht van het paar.
Publicité

MessagePosté le: Mar 5 Déc - 08:51 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation