les pipelettes au jardin Index du Forum

les pipelettes au jardin

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

har sat mig et m?l

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lasky1994

Féminin Verseau (20jan-19fev) 兔 Lapin

MessagePosté le: Mar 5 Déc - 06:00 (2017)    Sujet du message: har sat mig et m?l Répondre en citant

Loading...marathons?sonen er truende, og du har m?ske bem?rket, at nogle af l?berne omkring dig bliver mere og mere besat Nike Internationalist Femme med marathon-pacede indsatser, str?kker sig p? energi geler og rasende Nike Air Pegasus 83 Donna indtaster og genindtaster numre til online racer tidsprognosere. Du kan endda v?re Adidas Gazelle Donna en af ??disse l?bere. Jeg er.

Jeg k?rer London marathon i april. Jeg har sat mig et m?l og jeg g?r alt i min magt for at sl? det. Jeg har endda ansat en tr?ner - den uendelige t?lmodige Thomas Craggs - for at lede mig gennem tr?ningsstrengene.

I mine fire tidligere maratoner har jeg aldrig rigtig f?et mine sko rigtigt. Top elite atleter l?ber maraton i racerflader, som er lettere end normale tr?ningssko. Dette passer mig, da jeg generelt foretr?kker de letteste sko, jeg kan komme v?k med, men tidligere tror jeg, jeg er g?et for langt.

Dette skyldes dels, at jeg er en af ??dem, der hoppede p? Born to Run vognen og trillede ud i landet med minimal l?b. Jeg kan lide at m?rke jorden under mine f?dder; Jeg str?ber efter at k?re med en kenyansk maratonmesters Nike Air Pegasus 89 Womens elegance og magt. Store klumpede sko hj?lper ikke med dette.

Men jeg kan Nike Air Max 2017 Donna ogs? lide lettere sko, fordi de er hurtigere. Du beh?ver ikke at v?re en sportsforsker til at arbejde det ud. Hvis du k?rer 26,2 miles, vil det v?re mere indsats med tunge v?gte bundet til dine f?dder. I et uendeligt citeret studie fra 1980'erne fandt den tidligere Nike-tr?ner Jack Daniels, at at tilf?je 100g til en sko ?gede den aerobiske eftersp?rgsel med at k?re med 1%. Dette sagde han ligestillet til omkring et minut i l?bet af et maraton.

For nogle mennesker kan det ikke synes meget, men hvad hvis jeg tabte 100g fra hver fod? Hvad med 200g? For dem af os p? udkig efter enhver gevinst, vi kan finde, bliver sp?rgsm?let: Hvor lavt kan jeg g??
Publicité

MessagePosté le: Mar 5 Déc - 06:00 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation