les pipelettes au jardin Index du Forum

les pipelettes au jardin

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

bjergene omkring Kyoto

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
lasky1994

Féminin Verseau (20jan-19fev) 兔 Lapin

MessagePosté le: Mar 5 Déc - 04:24 (2017)    Sujet du message: bjergene omkring Kyoto Répondre en citant

Loading...et sted i bjergene omkring Kyoto lever maratonmonkerne. Legenden har det, at munkene i Mount Hiei l?ber 1.000 maraton p? 1000 dage i deres s?gen efter at n? oplysning. De, der lykkes, bliver ?rb?dige, som menneskelige buddhamer eller levende hellige. Det er sj?ldent, at en munk begynder p? 1000-dagen udfordringen, eller kaihogyo, og endnu sj?ldnere, at den fuldender den. I de sidste 130 ?r har kun 46 m?nd form?et Nike Cortez Donna det. Jeg er kommet til Japan i h?b om at m?de en af ??dem og finde Adidas Zx Flux Mens ud af, hvad de kan l?re en rekreativ l?ber om vejen til ?ndelig velv?Nike Free 3.0 V3 Herenre.

Jeg kan dog ikke bare g? op ad bjerget og banke p? d?ren. Bes?g er Adidas Hamburg Womens kun efter invitation. S? i et privat tempel i det nordlige Kyoto m?der jeg sammen med min overs?tter ven Max en kvinde, der kender en af ??munkene. Hun fort?ller mig, at de l?ber i halm sandaler. Hun m?dte engang engang p? den sidste dag i sin udfordring og forventede at se f?dderne alle h?vede og s?rede. "Men de var glatte og rene," siger hun. "Som om han havde floppet over jorden."

I slutningen af ??deres s?gen indtr?der munkene i et m?rkt rum, hvor de bruger ni dage uden mad, vand eller s?vn. Tanken er at bringe kroppen s? t?t som muligt til d?den. N?r de har fuldendt udfordringen, f?r de titlen Daigyoman Ajari eller Saintly Master of the Highest Practice. I kejserlige Japan blev s?danne munke givet Nike Janoski Donna et specielt sted i retten, og de eneste mennesker fik lov til at Nike Internationalist Mujer b?re sko i kejsers n?rhed. I dag er de, der fuldender udfordringen, Adidas Zx 500 Herren blevet ber?mtheder, tv-kameraer, der sender de sidste etaper af deres rejse, lever til nationen. En pr?st i templet fort?ller mig, at tanken bag den konstante bev?gelse er at udt?mme sindet, kroppen, alt, indtil intet er tilbage. "N?r du ikke er noget, kommer noget, pop, op for at fylde rummet."
Publicité

MessagePosté le: Mar 5 Déc - 04:24 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    les pipelettes au jardin Index du Forum -> Les plantes -> Extérieures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation